zondag 4 maart 2012

Mijn dagelijkse routine (behalve de peeling)... van links naar rechts

In de avond heb ik natuurlijk make-up op en begin dan met de heerlijke Lancome mousse eclat, dit is een make up reiniger. Een wat vollere mousse die je op de vochtige huid aanbrengt en in masseert, ook op de ogen. Mocht je wat "zwaardere" oog make up op hebben zoals ik dat heb dan is de Lancome bi-facil geweldig!



Na de mousse pak ik een gezichtsreiniger en die gebruik ik op dit moment van Kanebo/Sensai. Die breng ik ook op een vochtige huid aan en masseer ik in tot het lekker opschuimt. Dit spoel je eraf met water. Nadat ik dit heb gedaan pak ik altijd de milk van Chanel voor de faces and eyes en ga hiermee over mijn laatste deeltjes oog make up aangezien ik het prettig vind als het vet vrij is. Heel soms ga ik er ook nog over met een vochtig wattenschijfje.. dan is het lekker voorbereid voor de oogcreme. Clinique lotion nummer 2 gebruik ik als afsluiter. Hier zit alcohol en hiermee hoef je absoluut niet te boenen of te wrijven op het gezicht. Hij is lekker verfrissend en kan ook een beetje tintelen. Deze mag je wel 2 x per dag gebruiken, maar ik gebruik hem meestal alleen in de avond.


Wat ik 1 x per week doe is de heerlijke peeling van Estee Lauder de Idealist (Micro D). Een hele intensieve peeling die je op de vochtige en gereinigde huid aanbrengt. Deze masseer je lichtjes in, ook zal hij warm aanvoelen tijdens het masseren. Deze spoel je ook af met water en om het compleet te maken gebruik je een serum van Estee Lauder, namelijk de idealist! Een musthave! Hij egaliseert, maakt de huid direct zijde zacht, je krijgt er een heldere frisse uitstraling van en hij verfijnt de poriĆ«n. 


In de ochtend gebruik ik alleen de creamy soap van Kanebo.  Dit is voldoende als gezichtsreiniger. Ook is de foam cleanser van La prairie erg lekker. Die gebruik ik al jaren, maar het is nooit erg om wat anders te proberen voor je huid.


De meeste producten kun je gewoon bij een parfumerie kopen. Als je vragen hebt mag je mij altijd mailen :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten